dnes je 23.11.2024

Input:

Home office 1 Úvod do problematiky

13.6.2018, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:55:30

Práci na dálku umožňuje vybraným zaměstnancům stále více firem. V některých společnostech patří home office dokonce k zaměstnaneckým benefitům. Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli, a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla? Poznejte, jak využít systém práce z domova tak, aby byl prospěšný pro zaměstnavatele i zaměstnance.

Kapitoly videa

On-line seminář je určen:

Seminář je určen HR manažerům a personalistům, majitelům a jednatelům menších firem, manažerům odpovědným za řízení zaměstnanců na dálku

Cílem on-line semináře:

Účastníci:

  • získají komplexní informace pro zavedení systému home office v jejich společnosti
  • poznají výhody i nevýhody práce na dálku z hlediska zaměstnavatele i zaměstnance
  • pochopí, pro které pozice a typy zaměstnanců je home office vhodný
  • zjistí, jak home office legislativně ošetřit a jak upravit smluvní vztahy i finanční podmínky
  • poznají, jak ve firmě nastavit pravidla pro práci z domova

Obsah on-line semináře:

Úvod do problematiky home office

  • odborná terminologie
  • výhody a nevýhody práce na dálku
  • zavedení procesu home office do firmy

Lektor

Bc. Ilona Bartovská

Bc. Ilona Bartovská

je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let.  6 let pracovala  jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.  

Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle Národní soustavy kvalifikací: Personalista, Specialista náboru, Specialista mezd a odměňování. V současné době působí jako tutor  v programu MBA, kde zajišťuje sekci ŘLZ.

Je autorizovanou osobou dle MPSV pro ověřování odborné způsobilosti pro profesní kvalifikace: Personalista,  Specialista hodnocení a odměňování zaměstnanců,  Specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců,  Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, Specialista pracovně pních vztahů.

Má vystudováno SDS obor Personální řízení a speciální kurz Pracovní právo pro personalisty na Karlově univerzitě v Praze.

Poskytuje také poradenství v oblasti personalistiky ve vlastní poradenské společnosti a zároveň působí také jako externí lektor v oblasti personalistiky pro vzdělávací agentury. Jako lektor preferuje při výuce sdílení a konzultace praktických příkladů z denní praxe. Jejím lektorským cílem je naučit Vás na konkrétních příkladech řešit pracovní situace a předat jim své zkušenosti a znalosti v takové podobě, aby je mohli převzít i do své práce.

Vede pracovně právní poradnu pro Český rozhlas Plzeň. Publikuje odborné články v časopise Praktická personalistika a Moderní řízení. Získala oceněná Tutorka roku 2015 na LIGs univerzity Prag v programu MBA – Řízení lidských zdrojů. Absolvovala kurz Mediace na Pražské vysoké škole psychosociálních studií s.r.o.

Zároveň je instruktorkou jógy:

  • Absolvování kurzu školení učitelů jógy III. Třídy v Centru jógy Plzeň
  • Absolvování kurzu Hormonální jóga v Jógapoint Plzeň
  • Absolvování kurzu Cviky pro bolavá záda a klouby u Mistra Borise Tichanovského - chiropraktik a diagnostik, ovládá bioenergetiku, akupunkturu, akupresuru a hypnózu
  • Kurz Zdravotník – akreditovaný MŠMT
  • Psaní odborných článků o józe pro magazín GLEID
Nahrávám...
Nahrávám...