Vyprávění, pohyb a emoce dokážou oživit výuku na 1. stupni
a proměnit ji v zábavu. Nové metody výuky mají hravě a přirozeně rozvíjet klíčové kompetence malých dětí. Důležitá přitom není jen inovativnost a kreativita ve výuce, ale i rozvoj osobností dětí, shodují se odborníci na výuku na 1. stupni. Velkým tématem je také změna rámcových vzdělávacích programů.
Malé děti je nutné při výuce především zaujmout, výuka musí děti bavit, nesmí nudit
a musí je rozvíjet. To je hlavní poselství konference „Učíme příběhem“, kterou pro učitele 1. stupně připravilo Fraus Klett nakladatelství.
„Odborníci ukázali nové cesty, jak hravě a přirozeně rozvíjet klíčové kompetence dětí. Ukážeme moderní metody, které třídu rozhýbou a přinesou do hodin svěží energii. To vše musí být v souladu s tím, aby děti nerozvíjely jen své znalosti, ale aby se vyvíjely i jako osobnosti,“ vysvětluje jednatel Nakladatelství Fraus Klett Lukáš Tykal.
Sobotní konference v pražském hotelu Grandior se zúčastnilo bezmála 250 učitelů, v 9 sálech proběhlo 45 seminářů a workshopů.
Jedním z hlavních témat letošní konference…